december 26

den 25 december började hur bra som helst. vaknade upp runt 9 och käkade frukost. öppnade julklapparna en timmer senare. fick helt underbara saker av mina värdföräldrar, en morgonrock, en massa pengar, ett silverhalsband med äkta diamanter, andra smycken, en bibel med mitt namn på, en väska från juicy (stavning), klippning och färgning av håret mm småsaker. sedan åkte vi hem till min värdfarmor och farfar där vi träffade andra delen av släkten. det var jätte trevligt och där fick jag mer julklappar, massa smink, vantar halsduk mössa och choklad. kom hem och skypa faktiskt med arim och marre ett tag hahah, längesen man snacka med dem. pratade även med fanny som är i Californien. det kändes helt sjukt att prata i telefon , sist var ju på arlanda då hon befann sig på norra och grät i telefon då jag skulle lämna sverige. känns som tusen år sedan den dagen hehe!
idag vaknade vi ganska tidigt för kyrkan i en timme. åkte till min värdkusin där vi åt lunch och hade det trevligt. skulle träffat kompisarna idag men vi flyttade på det. åkte och shoppa med mina värdföräldrar istället. köpte godis och julsaker till syskonen haha, var bättre att köpa det nu då allt var på rea. sedan köpte jag kläder till mig själv, min värdmamma är så gullig hon köpte kläder till mig med, och sedan köpte jag fotbollsskor då fotbollen börja efter jul. det var sjukt billigt, nike skor for 180 spänn. efter shoppingen åkte vi till chilis och åt och vi planera värsta grejen tills Lisa kommer. skriv till mig på fb lisa så berättar jag.
av min älskade och bästa familj Kilic fick jag en biljett till våran caribbean cruise som jag och min värdfamilj ska på i mars. TACK jag älskar er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0