första dagen , sista terminen

igår var jag och handla kläder till fotbollen som började idag. laget är inte det bästa, fick dock höra det innan jag kom. för mig går det ändå bra. fick beröm av tränarna och lagkamraterna, so the swedish girl issssssss great! så om jag är så bra, hur bra är då laget kan ni tänka er...?! träningen var helt okej. var dock trött hela dagen i skolan , precis som alla andra då. fick nytt schema som suger! har inte lunch med mina kompisar och ska försöka byta så jag kan ha drama istället för någon nyttig lektion grej så jag kan äta med mina bästa. kul om jag sitter där sista terminen och deppar. kom dock in i drama klassen när det gäller godkännande av läraren men nu är de bara min syo..hoppas hoppas! annars var skoldagen bra. vissa klasser är bättre. kom hem vid 5 och chilla innan jag åt vid 6. sen plugga sen ut och träna igen i 40 min och nu är jag död. försöker ringa anna men arizona girl is busy. imorgon ska jag upp tidigt och träna igen med in värdmamma. ska fan komma i form nu när det är fotboll och allt. imorgon är det också viktigaste arkansas matchen . razorbacks möter ohio state så hela staten är as taggade. 
hoppas ni njuter av ert lov medans jag dör lite pga av min träningsvärk så hörs vi imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0