ingen skola

igår kväll var jag hos en kompis och käkade snöglass. alla här äter det nu när det är snö. kan ge er recemptet : 8 glas snö, vanilj pulver och grädde. det är gott faktiskt. i alla fall , körde just dance 2 hela kvällen. älskar det. vi ska köpa det till vårat wii också så jag kommer börja skolka och bara spela det hela dagarna. skoja kan inte skolka måste spara mina skolkdagar tills lisa kommer, då man endast kan skolka 3 dagar här. suck. önska anna kunde komma också! det skulle vara sjukt kul. fick ett paket av bästa ana idag också . som innehöll massa söta fotbollsgrejer som var rosa. fick också choklad och svenska lakrits, ett as gulligt brev från anna och ett ännu bättre brev från jason haha. tack så mycket arizona girl! annars har jag legat hemma hela dagen, tittat på tv och läst. orkar inte vara social och gå ut och röra på mig , stackars mina kompisar för att jag förstör hehe. så käkade middag nyss och ska börja skriva på min story för yearbook. är inte klart än om det blir skola imorgon , hoppas dock ej! annars är det lugnt här i arkansas. planerna för helgen börjar rulla in så. vi hörs imorgon! älskar er därhemma hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0