mycket bättre dag

åh idag var en så mycket bättre dag än hur det varit i veckan. vaknade upp och fixa mig som vanligt, käka frukost och drog till skolan. började som vanligt med alla klasser men vi lunch fick jag reda på att jag äntligen får byta från health till drama. den klassen var as rolig och nu är skola mycket roligare igen. efter skolan så hade jag träning. var jätte trött och tänkte skippa men bestämde mig för att träna ändå. kom hem till mig med Lua för att byta om och fann ett paket på min säng. kände igen min älskling fannys unika handstil och blev jätte glad. öppna paketet och finner två as snygga blusar, bilder på mina favoriter och ett brev. ni anar inte hur glad jag blev tjejer! tack så jätte mycket min sis steffi , lisa , sandra och fanny! jag blev så himla glad. träningen var bra idag och jag hade kul. alla tjejer är jätte gulliga så det känna jätte bra! kom hem och duscha, chilla och åt middag. sen dess har jag jobbat med min yearbook page och ska snart gå och lägga mig. imorgon blir det ingen träning. ska dra och käka med kompisar innan vi drar till basketmatch i skolan. på lördag ska jag och några kompisar till en kompis och vi får se vad mer som händer! hoppas ni har det bra där hemma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0