sista onsdag i januari i usa..

fan vad veckan är bra ändå. fast jag trodde det skulle gå fett segt med första rikta skolveckan, alltså 5 dagars skolvecka! vaknade imorse, pigg efter 9 timmars sömn. fixa mig medan jag skypa med världens bääääästa päron! till skolan, såg på she's the man i min eng klass. vidare till world history, det var lugnt och nice som vanlig. kemi som är .. kan inte vara bra för det är kemi men det var ok. sen drama som är nice och skoldagen flöt på så alltså. fotboll efter skolan. sen hem till min värdpappas mamma och pappa för middag. kom hem och planera lisas vistelse här. vi ska till Alabama. woho till värme och stranden. kan inte vänta till du kommer. kolla låter fett fel på svenska när man skriver så . aja måste plugga!!! älskar er därhemma :) tkr ni ska blogga också! 

Kommentarer
Postat av: Lisa

JAG DÖÖÖÖÖR, KAN INTE VÄNTAAAA, AAAAAHHHH!!!!!! <3

2011-01-27 @ 20:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0