träning och bra helg

okej , veckan i skolan var bra. tycker dock fotbollen är tråkig, så vet inte om jag ska sluta eller bara gå när jag har lust. ska i alla fall börja med track på tisdag. kommer ha träning innan skolan i en timmer varje dag. tycker det är skönare än att ha det efter skolan för då är jag död. 
i fredags så var det sjukt varmt och skönt, hade en riktigt high school dag. kändes verkligen att jag var i usa. vet inte varför men skolan var bra. kom hem och satt ute i faktiskt 25 C värme! så jag skypa med syrran lite. sedan åkte jag o mina värdf. till ett buffe ställe som var jätte fint, de hade också teater under kvällen. och föreställningen var faktiskt bra. så ni kan ju fatta att jag åt skit mycket, 3 as goda kakor också. så kom hem runt 11 eller 12 och somna direkt. vakna upp tidigt i lördags. var ännu varmare då!!! så skypa m syrran igen, chilla och såg på tv. laga frulle. planerna var fett otydliga. skulle iväg m en grupp i skolan på någon utomhus grej men orka inte för att det var segt med hur vi skulle dit. så var m mina värdf igen på lördagen. vi åkte till min värdmoster som har ett nytt jättefint hus . sen till hit springs , käka as gooood mexikansk mat. vi shoppa. fick med mig en blus och ett sommar linne för 80 spänn. såg jättefina saker till mamma och steffi och liam oooooch pappa men hade inte pengar för jag messa upp kortet. men vi hade det mys i alla fall. kom hem och åkte direkt till Roxanne och Tiffanie med Lua och Ines. Vi åt middag och käka massa frukost och popcorn och såg på film och snacka hela kvällen . så det var jätte trevlig. fan men helg var riktigt bra faktiskt. idag var det bra väder också men det regna , var fuktigt. vädret här går upp och ner hela tiden. först värme, sommar. sen nu nästa vecka ska det snöa?!?!. fatta man tröttnar aldrig på värmen då.. alla fall kyrka , skypa med lisa. och har precis tränat. hörs img. då blire zumba träning woho hhahahah. lov euuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0