trött tjej är glad

trött tjej hade en bra början på veckan. tänk vad positiv attityd (hur fan stavar man det, svenska har blivit sämst) kan göra för underverk höhö. i fredags kom jag hem , chilla , drog och shoppa till 10 med kompisar. stopp vid starbruks på vägen hem. lördags chilla, skype, film. sen åkte jag och ines och lua och handlade mat för att laga för mina värdföräldrar och min värdbror + hans fru. vi lagade mat från våra hemländer. jag lagde köttbullar = de blev as goda denna gång och alla älskade det. söndags så åkte vi inte till kyrkan, så låg hemma och chilla hela dagen. eller nej hade möte med min kontaktperson ju , vi åkte och åt mexicana foood. idag skola då, gick bra. fick tillbaka matte prov = F för hela klassen. var 2 poäng från D :( . så stanna efter skolan och skippa fotbollen för matte. kom hem och åt middag. drog och träna zumba! AS KUL. köpte med mig träningskläder därifrån som var sköna. nu ska jag läsa min eng bok "my sisters keeper" , as bra. tycker alla ska blogga nu också då jag bloggar!!! :D love u guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0