watching valentines day

fredag var det drag i skolan eftersom alla skulle se på basketen. men jag struntade i det och åkte och spendera tid med min värdfamilj. vi var ute och käka på en resturang , sedan såg vi på bio, the grenhornet. as skön film. i lördags skulle jag o lua till sarah. men lua kunde inte länge så vi bestämde oss för att flytta på det. åka till walmart och köpte massa mer godis till steffi och resten av familjen. skickar imorgon! och massa till mig för i söndags började me and my family med en real diet! nu är det på riktigt. så käka massa skit i lördags. var och fika med ines i flera timmar också. sen kom jag hem och planerna var att träffa..äh skit samma orkar inte haha. söndags var det kyrka på morgonen , sedan käka vi kina mat hos min värdbror. kom hem och däcka i sängen. sov hela kvällen.
i måndags var vi lediga så jag chilla hemma, gjorde läxor och drog hem till lua sen. där var ines och vi snacka om min födelsedag i oktober som tjejerna ska försöka komma till. de har fått ok från sina päron så vi får hoppas att det funkar nu. annars kommer mina värdföräldrar i antingen oktober eller december, så det blir kul.
fick ett paket av världens bästa vän idag. med en magnet där det stod världens gulligaste mening, marabou, rollo!!!, en HAHAHAHA , och världens finaste kort där hon spelat in när hon pratar. och då brast det, fan jag gråter inte ofta längre..men det kändes. cant wait tills hon kommer!!! skolan idag, alla var döda men det funkar. har pluggat sen jag kom hem och ser på valentines day nu. bliggar för dig fanny, och mami och steffi! så ni får lägga in bilder och blogga, för mig . seriöst. ÄLSKAR ER ALLA HIHI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0