JUL

okej här kommer en ny blogg. för de som inte vet har jag bytt värdfamilj och mår hur mycket bättre som helst.
kan inte berätta varför men ni lär får reda på det förr eller senare. 
förr förra helgen så hände detta:
FREDAG: sov över hos Sara med Lua. Hade det faktiskt kul om man tänker på vad som hände den dagen. Vi åkte och käka. Snackade en massa då Sara har slutat i vår skola och chillade.
LÖRDAG: kom hem till Lua. vi hängde hos henne innan vi drog till jul-paraden och träffa folk från skolan. det var nice men kallt. 
SÖNDAG: åkte och shoppa. köpte julklappar och två par skor. flytta in med nya familjen
veckan var bra, älskar high school. 
Denna helg som var gjorde jag detta
FREDAG: Bio , såg någon film med Angelina Jolie och Johnny Depp! mina värdföräldrar bjöd ut mig, Ines och Lua. Så vi åkte och käka och sen bio. Efter bion drog vi till ett ställe där de hade dekorerat galet med julgrejer. 
LÖRDAG: var hemma pga semester test som man måste ta om man missar mer än 3 dagar i skolan. 
SÖNDAG: var i kyrkan på morgonen. åkte hem till min värdpappas föräldrar. kom hem och sov och tillbaka till kyrkan. sen drog vi ut och käka med kompisar.
veckan har varit bra , har haft jullov sen igår. har börjat träna med K och I nu också så det är bra!
var i town idag och käka och drog till posten. 
hörs sen. 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är världs bäst och förtjänar helt enkelt vad du är värd, det bästa!

Love you min kurdflicka hihi Puss

2010-12-15 @ 21:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0