rolig rubrik

igår vaknade jag upp runt 8. fixa mig lite sen drog jag och min värdmamma till donken och köpte frukost, de har havregrynsgröt där, hur coolt. åkte till little rock för att klippa och färga håret. tydligen klipper frisören en hel del kändisar så det är lite coolt. kom hem och städade lite, pratade med päronen och mötte sedan lite kompisar. kom hem, drog och handlade och stack sedan hem till en kompis för att baka en massa. kanske inte missat att amerikaner bakar en massa, men det är nice. åkte hem ett par timmar senare. såg på film och pratade i telefon innan jag somnade runt 2 amerikans tid. vaknade upp vid 8 igen idag och vi drog och käka frukost på ett cafe här i town, jätte mysigt faktiskt. vi ska ta dig ditt lisa när du kommer, sen till skeeter&millies också det är bästa :)
idag ska jag möta en kompis senare och köpa sista julklapparna. sen ikväll blir det träning tror jag , annars har jag inga andra planer. skulle inte sitta fel att ligga hemma och se på film då hela veckan består av att fira jul från torsdag. ganska varmt idag också runt 18 grader, as nice!
steffi jag lackar jag vet att du inte har nåt att göra nu under lovet så fixa en design!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaaaaaaaa gud vad kul :D wwiiieeeee jag längtar så mycket att jag spriiiiicker! <3

2010-12-21 @ 18:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0