tordag

dagen idag har varit bra. vaknade upp imorse, klädde på mig och käka frukost som min värdmamma gulligt nog hade köpt till mig. gick till skolan, vilket tar ca 1 min. bor precis vid fotbollsplanen nu så det är jätte skönt. 
hade två prov idag, ett prov i P.E (idrott) och ett prov i U.S history. fick B i U.S så det är nice, sen tror jag att jag har A i P.E. slutade vid 12 och gick hem och bytte om innan vi drog och hämtade Ines och mötte upp andra kompisar i Little Rock. vi käkade lunch på Red Lobster och sedan shoppade vi galet, hehe. kom hem 7 h senare och skulle träna men jag orkar inte. fick med mig en hel del julklappar och en blus till mig. 
imorgon så har jag skola i 2 h senare så ska jag möta upp kompisar för att fixa lite grejer, träna och sedan ska vi på födelsedagsgrejen. har planer för helgen också men vi får se hur det blir med allt. hoppas allt är bra med er därhemma. btw det var 22 grader idag, helt galet i december! love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0