X-MAS

vad har hänt i veckan då. 2 dagar sen hängde jag med ines, vi tränade. sprang runt tracken i 25 graders värme i december. om jag älskade det. vi pratade om hur bra vi har det, hur lyckligt lottade vi är som får vara här. hur bra high school är, för det mesta. sedan möttes vi upp igen efter ett par timmar och gjorde pepparkakshus och på kvällen åkte jag och shoppa med min värdfamilj. käkade på världens godaste resturang. 
igår vaknade jag , käkade frukost ute med mina värdföräldrar och deras stora gäng med kompisar. åkte hem och slog in julklappar. åkte och fick pedikyr, behövdes verkligen hehe. åt mexikanskt om ni undrar. kom hem och städade , fixade mig. sen hade L mini-jul hos sig med 6 andra tjejer. vi käkade sjukt mycket , allt var fett gott. varför har vi inte god mat i sverige? körde dirty-santa och jag kom hem med en bunt julklappar. var uppe hela natten vilket gjorde att jag var något osocial idag pga av trötthet. hade det sjukt kul i alla fall.
idag kom jag hem runt 11, fixa mig och drog till min värdmammas mamma. hennes hus var underbart och fullt med människor jag aldrig träffat. vi käkade lunch där, öppna lite klappar och drog hem ett par timmar senare. sedan hem till min värdbror där vi käka middag och lite mer julklappar. vid 9 var det dags för kyrkan och 11 tillbaka hemma. pratade med anna i en timme. prata om hur allt är här, hemma och livet...
fan vad jag älskar att vara här, just nu är det svårt att tänka sig hur jag ska kunna lämna det här stället. älskar allt här i sheridan ..
imorgon blir det mer jul, ska öppna klappar på morgonen och sedan ska vi hitta på något , jag och mina värdfamilj för att sedan åka och käka middag hos min värdfarmor och värdfarfar.
hörs imorgon. GOD JUL & MERRY CHRISTMAS.

Kommentarer
Postat av: Fanny Banny

Ååh, det låter helt underbart! Jag är så glad att du får ha det så bra som du egentligen förtjänar!

Det är så kul när vi båda uppdaterar! Fortsätt med det!'love u

2010-12-25 @ 23:08:04
URL: http://liwenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0