trött tjej

igår var en vanlig dag i skolan , tror jag. hade träning efter. sen plugg hela kvällen.
idag vaknade jag mkt mkt mkt piggare än jag varit hela veckan. dagen var mkt mkt mkt bättre! skolan var faktiskt kul och dagen gick fort. även fast jag hade 2 prov. alla hoppades på att vi skulle få dra hem tidigare från skolan då de sa att det skulle snöa men det hände såklart inte. så vi hoppas på snö imorgon så vi inte får skola. men då kan ja ej shoppa med mina kompisar som vi planerat. aja. efter skolan så drog vi till buffies. köpte min balklänning faktiskt. den är inte i american style. tänkte ta en american style men jag sket i det. är i alla fall nöjd med den. en av de finalisterina i miss america bar den klänningen i helgen, liite coolt. aja. fick också en hoodie av min värdmamma. hon e så gullig som köper kläder till mig. annars skola imorgon och shopping. hörs i helgen. älskar er alla. fanny blogga jag blir as ledsen när du inte gör det , och steffi öppna din blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0