wonderful

lovet kunde inte börjat bättre. efter skolan kom jag hem, chilla lite , pratade med mamma. åt lunch innan jag mötte upp Lua för att köpa Ines julklapp. vi åkte till town och hitta ett par örhängen. efter det ringde vi henne och hon mötte upp oss på Hardees. där träffa vi på halva skolan kändes det som. vi satt där ett tag och alla som jobbar där vet att vi är från europa så dem är jätte gulliga och kommer alltid och pratar med oss , haha! drog hem till mig efter och bytte om innan vi åkte och träna med Karson. klara med träningen drog jag hem , duscha och fixa mig innan jag mötte upp Lua och vi drog till vår kompis födelsedagsfest. där käka vi tårta och sånt innan vi drog med Limon till little rock. de hade kommit upp med en lek där man skulle göra olika saker och fånga allt på bild. var kul faktiskt , trodde det skulle vara tråkigt. men limon var roligast och vi stod och dansa till musik hela vägen. tillbaka till sheridan hade de köpt pizza så vi käkade innan vi drog hem till Lua där jag sov över. kom hem idag, chillade, städade och handla. sedan var vi i kyrkan en stund, käkade som vanligt. och det är fan svårt allt här är så gott, sjukaste är att jag inte orkar bry mig och äter haha! men man lever bara i usa ett år en gång i livet hehe. kom hem och var med kompisar, såg på film och har chillat. imorgon är det kyrka sen träning med gänget som tränar hehe och sen kyrkan igen. 
hoppas allt är bra med er , snart är det ju jul! fanny jag tycker du ska blogga och steffi fixa min design seriöst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0