älskar er

okej ska börja med fredagen. stannade i skolan i en timme för att fixa klart allt yearbook stuff. sen drog jag och några kompisar och åt innan vi gick tillbaka till skolan för basket match. vi vann en och förlorar en. det var mycket roligare än fotbollsmatcherna för nu är man mer liksom med alla och det är inte lika uppdelat som det är på fotbollsmatcherna. hade kul i alla fall. kom hem senare och titta på film innan jag somnade tidigt. på lördagen så gick jag till town med lua för att hon skulle klippa sig. vi drog sedan och fixa våra ögonbryn och tog en fika. as gott och det är as billigt så det är ju svårt att inte köpa mycket att äta. senare skulle jag hem till två kompisar men deras mamma var sjuk så de ville inte att vi skulle bli smittade så vi flyttade på det. hängde med lua hem och vi fixade matte läxan , då jag inte fatta nåt så hon hjälpte mig. igår var vi i kyrkan , sen hem. och det snöade för första gången här. alla laddade upp med mat i lördags då ingen kör i snön. därför var skolan stängd idag. hur bra? önska det kunde vara så i sverige. vi skulle vara hemma 6 månader då, lycka fan! chilla hemma och drog sedan ut i snön med massa folk. dock är jag inte lika förtjust i det som alla andra. idag vaknade jag upp ganska tidigt. sen drog vi och åt frukost och pratade på skype med lisa mamma och pappa. var ute på promenad med kompisar och vi drog in och drack varm choklad på hardees. kom hem och har chillat, spelat lite wii. funderar på att göra läxor nu och städa mitt badrum så jag har det överstökat. imorgon är skolan troligen stängd igen så jag är lycklig. hörs imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0